Jump to content

Overfallshengsel, høyre eller venstre?

Kodvaag

Recommended Posts

Skal jeg kjøpe "overfallshengsle høyre" eller "overfallshengsle venstre" til den nye toalettdøren min?

Har laget en tegning sett ovenfra, med vegger, karmer og dør.

Det lysegrå på tegningen er slik jeg ønsker at hegselen skal være, med skruer inn i treverket.

Overfallshengsel.jpg

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Blir det ikke til høyre da da? Snur du den på hode blir den venstre... Eller tar jeg feil nå?

Det var et skikkelig dårlig svar! :discuss: Men du har nok rett i at det er høyre eller venstre. :lol:

Jeg og resonerte meg frem til det du gjorde... men hvis noen vet hvilken jeg skal bestille så si det. :smiley:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Takker... begge to.

Var det jeg og trodde, men ville bare være sikker siden jeg bestiller varene uten å "holde de i hånda" for inspeksjon først.

Har bestillt ny teakdør til wc, og har allerede fått ny teakdør sammenklappbar til cabindør. :smiley:

sammenklappbar dør, har du bilde av den?

Nei... den ligger løs i cabina.

Kommer bilder når den er ferdig montert.

Det er bare en hel cabindør delt på midten, og hengslet så den kan brettes dobbelt.

Hver halvdel består av 45mm teakramme og teakfinerplate som "speil" inni ramma.

Taolettdøren blir likedan, bare at den blir et stykke, ikke sammenklappbar.

Bestillt den for 3000,- henter den til uka... Dyrt med båt.

Nå har jeg vært ute og montert kuleventil på sjøvannsinntaket, isolert BB og fremre vegg i motorrommet, montert 4 stk 6-1/2" høyttalere, og montert veggen foran dashbordet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...