Pelle Parafin Startet 22.Mars.2009 Del på Facebook Startet 22.Mars.2009 (redigert) En båt er iferd med å synke ved Arendal,flere personer i vannet. http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/ht...forlis/5414407/ Redigert 22.Mars.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 22.Mars.2009 Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Ser ut som det verken var noen båt eller folk i vannet.. Noen som har ringt tulle tlf?? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 22.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Ser ut som det verken var noen båt eller folk i vannet.. Noen som har ringt tulle tlf?? Hvis dette er ringt inn på "spøk",håper jeg at de får tak i den som har ringt,og lar han få sin straff,og ikke minst regningen. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 23.Mars.2009 Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 Dette var nok ingen tulletelefon. Jeg kjørte selv over tromøybrua og så noe som kunne ligne vrakgods i vannet. Den som ringte inn hadde visstnok sett dette på avstand gjennom kikkert. De som driver med slike sysler (kikke på sjøen med kikkert), ringer vel sjelden inn tulletelefoner? Bedre føre var enn etter snar. Godt at det var falsk alarm denne gangen. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Pelle Parafin Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 Dette var nok ingen tulletelefon. Jeg kjørte selv over tromøybrua og så noe som kunne ligne vrakgods i vannet. Den som ringte inn hadde visstnok sett dette på avstand gjennom kikkert. De som driver med slike sysler (kikke på sjøen med kikkert), ringer vel sjelden inn tulletelefoner?Bedre føre var enn etter snar. Godt at det var falsk alarm denne gangen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.