Frankthomsen Startet 22.Mars.2009 Del på Facebook Startet 22.Mars.2009 lurer på hva slaks maling jeg bruker på trebåt er det det samme eller er det noe spesielt jeg må bruke? å hva må jeg olje båten med først før jeg maler? å hva bunn stoff bør jeg bruke? hadde vært fint med noen tips:D takk Sitér dette innlegget Link to post
Frankthomsen Svart 22.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 22.Mars.2009 Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 ser nesten ut som denne er malt både inne og utvendigt(?) Det er ikke så bra i det lengre løp.. og olje blir vvel også vannskligt da.. Sitér dette innlegget Link to post
Frankthomsen Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 ja den er det. men er jo ikke så godt å få gjort noe med det:( Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 23.Mars.2009 Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 Bruk en god oljemaling beregnet for båt Jotun Skipolin eller Hempel sin Pilot maling. Du bør ikke bruke olje der du skal male da sitter ikke malingen. Der hvor treet ikke er malt kan du jo olje med Ovatrol D1-D2 eller Benarolje fortynnet med terpentin. Sitér dette innlegget Link to post
Frankthomsen Svart 23.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.