jupan Startet 22.Mars.2009 Del på Facebook Startet 22.Mars.2009 Er det forskjell i kvalitet på glassfiberduk, polyester og gelcoat og slike produkter om man f.eks. kjøper på Biltema fremfor en farvehandel, eller en båtbutikk på nettet? Hvilke erfaringer har dere plasttryllekunstere med slikt? JRO Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 22.Mars.2009 Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Jeg kan ikke si noe om duk eller gelcoat, men Biltemas polyester er produsert av Reichhold. En av verdens største leverandører. Det var i alle fall slik i fjor, i følge en representant for Reichhold. Det var deres standard produkt som ble tappet på BT embalasje. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Ingar Svart 23.Mars.2009 Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 På meg virker glassfiberen å være av samme kvalitet som den som brukes av båtprodusenter, men den er 300gr/kvm, dette synes jeg blir for tynt til normale reparasjoner. Foretrekker 450gr. Det finnes også mange varianter av glassfiberduk, står endel om dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.