Stian S Svart 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2005 Joda, jeg bestilte 2 slike fra Maritim. Fikk de i posten, pakket opp og leste fornøyd installasjonsveiledningen og tittet på kabler og det var det. Står ikke noe i katalogen at det bare er kabelsett, og ingen regulator... Altså, det er kun kabelsett og ikke komplett regulator. Stian Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2005 xæ%¤#" de skulle hatt mer juling enn mat!!!! Takk for tips. Da får jeg se på alternativene ... Takk igjen! Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Suzuki Svart 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2005 Ja, jeg minns det var no`sånt Stian sa også.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Majali Svart 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2005 Er dette lovlig? jeg lurer på om jeg skal bestille en bare for å være full av en viss en... På Maritim sine sider under sakttekisten ligger denne teksten : "YA-12 HITACHI 35AMP. For Hitachi-dynamo 35A u/kontakt. (Yanmar)." Og med dette bilde: Dette må vel være direkte lureri? skulle tro om ikke det er mulighet for å kreve det produktet som en er forledet tilå tro man kjøpte? Hadde jo vært morro å hørt hvilken god forklaring de hadde på at jeg skulle sjønne at dette bare er kabelsettet..... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Marwin Svart 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2005 Har lagt regulator på SALG-siden. Mulig en slik kan brukes. Har liggende noen få av disse, etter salige Per Smith. De ble levert til Bilradiospesialisten (bl.a.) i Trondheim, og dette er de siste jeg har igjen. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
SilvioDante Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Hei, trenger litt hjelp her..Jeg har Ya-12 regulator. kan ligge fint på 14,4 en time,kanskje lenger før volten stiger oppover mot 16. Har sjekket alt av koblinger og har nye batterier. Dioden på regulatoren avgir innimellom blink, uten fast rytme. Har en følelse av at dynamoen må på en sjekk. Noen synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
RSM Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 Jeg har akkurat funnet ut at min YA12 spenningsregulator er ødelagt. Den er kortsluttet og har nærmest smeltet av varmen. Noen der ute som har en forklaring på hvorfor og hvordan dette kan skje? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Dioden på regulatoren avgir innimellom blink, uten fast rytme. Hvor er denne dioden plassert? Jeg har tilsvarende regulator og har aldri sett noe lys på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.