logos Startet 23.Mars.2009 Del på Facebook Startet 23.Mars.2009 Hvem kan ta service på en Volvo penta D2-55 i oslo-området? Båten ligger på sjøen, men jeg hadde tenkt til at den som tar servicen også skal bytte zink og olje på drevet. Det betyr at båten må på land. Noen som har erfaringer med noen som er flink og "rimelige"? Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 23.Mars.2009 Del på Facebook Svart 23.Mars.2009 Kombinasjonen flinke og rimelige er sjeldent Du har et sted som heter La-Sa som jeg har benyttet. De kan nok sitt fag, men har vært omtalt her som lite service-innstilte på verkstedet. Utvidelse av staben i vinter kan borge for bedring. Billig, nei. Tviler på at de løfter opp båter på denne tiden av sesongen. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Lazyjack Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 Min erfaring med La-Sa er at de er totalt uinteressert i privatkunder og prioriterer dem ned(vekk). AB Marine i Leangbukta kan være et alternativ(når isen har gått). Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 ...se også denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 Marinepower på nesset kjempe kar super service. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
EIRINA Svart 24.Mars.2009 Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 vi bruker Holmen motorservice et rent penta verksted helt ok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.