Jump to content

Pokkers vær!!

Slagskibet

Recommended Posts

Ikke noe i veien med været her!  https://baatplassen.no/i/style_emoticons/default/wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":wink:" border="0" alt="wink.gif" />

Feiende, flott dag på sjøen i dag. Dro ut 08:00, sammen med svigersønn, og var hjemme 16:00 (sånn omtrent, da  :wink:)

Man må jo være fornøyd når man kan dra ut og fiske i mange timer i slutten av November, selv om dagene nå er korte.  :lol:

:o)   Ikke regnet det  :lol:

:o)   Ikke var det mye vind heller (3-5 m/s tipper jeg)  :cheers:

:lol:  :drink:  :lol:  :lol:

fiskelykke må man ha (pluss en god del stahet, da!) - 14 torsk, 2 sei og en knurr, var med i bøtta hjem!  

:lol: Stedet? Utsiden av Struten fyr (strutsrevet) i Ytre Oslofjord (Costa del Østfold!)  :lol:

Fortsetter dette (vinter)været / temperaturen, får jeg aldri snekka mi på land!!!  :blush:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Været er ikke så aller værst, var ute en liten tur på fjorden i går formiddag. Ca. 23 grader i luften og giveren på ekkoloddet logget samme temperatur i sjøen. Fikk oss en herlig dukkert selv om det begynner å bli kaldt her. Vinteren er på vei også her, selv om snøen blimrer med sitt fravær.

Bilde

Far selv kikker i kjøleboksen etter en duggfrisk :smiley:

Bilde

Ungene fikk seg også et lite bad...

For de som lurer, så er båten en Gulf Craft 33 med 2x250hk Yamaha

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...