Walter_S Svart 28.November.2003 Link til dette innlegget Svart 28.November.2003 Ikke noe i veien med været her! https://baatplassen.no/i/style_emoticons/default/wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":wink:" border="0" alt="wink.gif" /> Feiende, flott dag på sjøen i dag. Dro ut 08:00, sammen med svigersønn, og var hjemme 16:00 (sånn omtrent, da ) Man må jo være fornøyd når man kan dra ut og fiske i mange timer i slutten av November, selv om dagene nå er korte. :o) Ikke regnet det :o) Ikke var det mye vind heller (3-5 m/s tipper jeg) fiskelykke må man ha (pluss en god del stahet, da!) - 14 torsk, 2 sei og en knurr, var med i bøtta hjem! Stedet? Utsiden av Struten fyr (strutsrevet) i Ytre Oslofjord (Costa del Østfold!) Fortsetter dette (vinter)været / temperaturen, får jeg aldri snekka mi på land!!! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sydvesten Svart 29.November.2003 Link til dette innlegget Svart 29.November.2003 Været er ikke så aller værst, var ute en liten tur på fjorden i går formiddag. Ca. 23 grader i luften og giveren på ekkoloddet logget samme temperatur i sjøen. Fikk oss en herlig dukkert selv om det begynner å bli kaldt her. Vinteren er på vei også her, selv om snøen blimrer med sitt fravær. Far selv kikker i kjøleboksen etter en duggfrisk Ungene fikk seg også et lite bad... For de som lurer, så er båten en Gulf Craft 33 med 2x250hk Yamaha Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Guest AG Svart 29.November.2003 Link til dette innlegget Svart 29.November.2003 Pokker til vær her på Vestlandet. Greit at vi e beryktet for mye regn, men all denne vinden... Får ikke ro i sjelen 1 sekund engang. Konstant ute og sjekker presenningen. Båten ligger forresten ute denne vinteren. Men ikke til neste år nei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.