Jump to content

Erfaringer med Valiant 340 + Suzuki 15HK

MajorAndy

Recommended Posts

Jeg savner lidt fart og tempo og ren sejlglæde og overvejer at anskaffe en lille fiks RIB til at have med på båden.

Har set lidt på denne http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59167765

En brugt Valiant 340 Dynamic med 15 HK 4takter Suzuki. Nogle her, der har erfaringer med denne kombi og som kan sige hvad jeg skal eventuelt skal være opmærksom på?

Min båd er 340 bred - er det overhovedet realistisk at have en sådan hængende bagpå...?

Andy

Tilføjelse:

Var og så på denne i eftermiddag. Motoren så fin ud - men propellen havde en tydelig skade. Den ene vinge havde et regulært hak på cirka en kvadratcentimeter og den anden vinge et noget mindre hak. Sælger kunne ikke fortælle hvornår denne skade var sket (har selv ejet båden i et år).

Er det en kritisk skade i forhold til lejer mm? Noget jeg skal undersøge nærmere?

Andy

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...