Pelle Parafin Startet 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2009 Her er det med livet som innsats,dette er ikke for vanlige båtfolk . http://www.vgtv.no/?id=21728 Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Ren idioti mener nå jeg Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 24.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Ren idioti mener nå jeg Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Åsså skal det vær synd når de dæver Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 I følge kommentatoren sjekket i alle fall padleren hvor det var "forsvarlig" å padle utfor. Kanskje han hadde en Bavaria kaiakk og var redd for at det var litt grunt på kanten slik at kjølen kunne løsne. Ikke lett å lande riktig uten kjøl. Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Fytti for noe visvas! Alle kan vel risikere livet på noe! Tomme liv, sier nå jeg! Hvor er skoleverket??? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Hørte et program på radioen for noen år siden, de inviterte noen kjendiser til en svømmehall uten å si hva som skulle skje. Oppe på 5meter'en lå det en kajakk. En person oppi og de begynte å dytte mot kanten. Vedkommende var helt sikker på at det var en fleip, at de ikke ville fullføre. Men det gjorde de... Er visst helt ufarlig. Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Jeg hadde ikke hatt problemer med kaiakken på femmeteren, det vil si jeg hadde ikke hatt problemer med å dyttet den utenfor kanten. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Skoleverket??? Her er det vel mer psykriatrien som har sviktet.... Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 24.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2009 Har prøvd kajakk fra 3-meteren, og hadde det vært en 5-meter i svømmehallen så hadde jeg ikke stusset på å prøve det også. Helt ufarlig og veldig gøy. Myk og fin oppbremsing. Baugen gikk rett ned i vannet til cockpiten var nesten nedi, så fløt den opp som en dupp. Dette fossestupet var jo litt ekstremt, men det får det være opp til hver enkelt hvor langt man vil tøye strikken så lenge det ikke går ut over av andre. Måtte vårherre forby at sofakrigerne skulle få bestemme hvor grensen skal gå Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Tom Rør Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Jeg er glad det ikke er jeg som forsikrer fyren.Dessuten er det enklere med en kule hvis det er å drepe seg han prøver på. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Måtte vårherre forby at sofakrigerne skulle få bestemme hvor grensen skal gå Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
roeren Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Skoleverket??? Her er det vel mer psykriatrien som har sviktet.... Jo,jo, skjønner poenget. Men ganske mange flere enn nå hadde nok gjennomskuet det idiotiske og meningsløse med slike og lignende handlinger, om de fra de var små fikk både utfolde seg skikkelig ("mer i skog og mark") og fikk lære en mengde konkrete, enkle, ufarlige arbeidsteknikker de kunne bli glad i og utføre ofte. Så hadde de annet å ta seg til enn "ville ting"! Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Kajakk fra 5 meteren kan vel også være relativt ukomfortabelt dersom man lander flatt.......? Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Hvordan hadde du tenkt å få til å lande flatt? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Hvis man virkelig går inn for det vil det kanskje gå......? Bortsett fra det, synes jeg kanskje dette stupet er råere sett i lys av trådtittel. Sitér dette innlegget Link to post
Bruningen Svart 26.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Kajakk fra 5 meteren kan vel også være relativt ukomfortabelt dersom man lander flatt.......? Mye verre å lande flatt UTEN kajakk... Sitér dette innlegget Kritisk -men stabilt..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.