Jump to content
Sign in to follow this  
Pelle Parafin

Dette er ikke for pyser.

Recommended Posts

logget av   
logget av

I følge kommentatoren sjekket i alle fall padleren hvor det var "forsvarlig" å padle utfor.

Kanskje han hadde en Bavaria kaiakk og var redd for at det var litt grunt på kanten slik at kjølen kunne løsne. Ikke lett å lande riktig uten kjøl. :lol:

roeren   
roeren

Fytti for noe visvas! Alle kan vel risikere livet på noe! Tomme liv, sier nå jeg! Hvor er skoleverket???

Ingar   
Ingar

Hørte et program på radioen for noen år siden, de inviterte noen kjendiser til en svømmehall uten å si hva som skulle skje. Oppe på 5meter'en lå det en kajakk. En person oppi og de begynte å dytte mot kanten. Vedkommende var helt sikker på at det var en fleip, at de ikke ville fullføre. Men det gjorde de...

Er visst helt ufarlig.

logget av   
logget av

Jeg hadde ikke hatt problemer med kaiakken på femmeteren, det vil si jeg hadde ikke hatt problemer med å dyttet den utenfor kanten.

Suzumar   
Suzumar

Skoleverket??? Her er det vel mer psykriatrien som har sviktet....

Smurph   
Smurph

Har prøvd kajakk fra 3-meteren, og hadde det vært en 5-meter i svømmehallen så hadde jeg ikke stusset på å prøve det også. Helt ufarlig og veldig gøy. Myk og fin oppbremsing. Baugen gikk rett ned i vannet til cockpiten var nesten nedi, så fløt den opp som en dupp.

Dette fossestupet var jo litt ekstremt, men det får det være opp til hver enkelt hvor langt man vil tøye strikken så lenge det ikke går ut over av andre. Måtte vårherre forby at sofakrigerne skulle få bestemme hvor grensen skal gå :smash:

Tom Rør   
Tom Rør

Jeg er glad det ikke er jeg som forsikrer fyren.Dessuten er det enklere med en kule hvis det er å drepe seg han prøver på. :cheers:

SF   
SF
Måtte vårherre forby at sofakrigerne skulle få bestemme hvor grensen skal gå :smash:

:lol::lol:

roeren   
roeren
Skoleverket??? Her er det vel mer psykriatrien som har sviktet....

Jo,jo, skjønner poenget. Men ganske mange flere enn nå hadde nok gjennomskuet det idiotiske og meningsløse med slike og lignende handlinger, om de fra de var små fikk både utfolde seg skikkelig ("mer i skog og mark") og fikk lære en mengde konkrete, enkle, ufarlige arbeidsteknikker de kunne bli glad i og utføre ofte. Så hadde de annet å ta seg til enn "ville ting"!

mhemil   
mhemil

Kajakk fra 5 meteren kan vel også være relativt ukomfortabelt dersom man lander flatt.......?

mhemil   
mhemil

Hvis man virkelig går inn for det vil det kanskje gå......?

Bortsett fra det, synes jeg kanskje dette stupet er råere sett i lys av trådtittel.

Bruningen   
Bruningen
Kajakk fra 5 meteren kan vel også være relativt ukomfortabelt dersom man lander flatt.......?

Mye verre å lande flatt UTEN kajakk... :cryin: