Windy37GM Startet 25.Mars.2009 Del på Facebook Startet 25.Mars.2009 (redigert) Vi har en vinsj som står i en Scand 87 modell. Den sitter fast og vi klarer ikke å splitte den for å finne ut hvor den sitter fast. Alle skruer er skrudd av, bortsett fra de som holde viklingene på motoren. Motoren går rundt når vi vrir, girkassen kobler inn og med sjaltemekanismen, men det ser ut til at girkassen siitter fast Noen som har en ide hvordan vi skal få dette ifrahverandre? Der hvor pilene er, har vi fått den ifrahvernadre, men glippen blir ikke større enn 4-5mm mvh Bavaria32sport Redigert 25.Mars.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Ingen som har vært borti denne vinsjen og delt den? Vi hadde håpet å unngå å kjøpe ny :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Arvid_A Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Jeg kjenner ikke denne vinsjen, men har du prøvd en telefon til Engbo? Det påstås at de er greie å snakke med når det gjelder slike ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.