sjonkel Startet 26.Mars.2009 Del på Facebook Startet 26.Mars.2009 Er det noen som vet om noen som kan plugge opp en Moring på brygge og senke den 20m lenger ute i Arendal? -Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Jeg brukte et Arendals firma i fjor for utlegging av moring, Roland AS. Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Jeg brukte et Arendals firma i fjor for utlegging av moring, Roland AS. Hvor mye måtte du ut med der? Var det kun moringen du la ut og ordnet resten selv? Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 fikk pris på 5000 + mva for 1 tonn moring (inkl. alt). Ikke så galt :-D Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 (redigert) De gjorde hele jobben, pga halvannet tonn moring. Betalte rundt 15000 såvidt jeg husker. Grunn til så stor moring (mudderbunn), er 57 tonn båt. Dersom det hadde vært mindre moring, hadde jeg lagt ut selv. Ved søk her på forumet finner du mange flotte fremgangsmåter. Redigert : 5000 +mva er ikke galt. Det er nok fordel med såpass kort avstand fra selskap til moringsplass. Lykke til. Redigert 26.Mars.2009 av Verrie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.