Jump to content

Litt skryt for god service..


Brynjar

Recommended Posts

Jeg fikk SmartTabs til jul, kjøpt fra baatonline.no på Færvik. I godværet som var skulle jeg begynne å måle og klargjøre til montering så jeg pakket opp settet og fant ut at jeg manglet noen deler.

Sendte mail til baatonline om ettermiddagen, fikk svar neste dag og dagen deretter kom delene i posten.

 

At småting mangler i et sånt sett kan jo skje, at leverandøren rydder opp så kjapt fortjener skryt synes jeg :smiley:

 

 

Her er svaret jeg fikk på mailen min :

 

Det er ikke annet enn å beklage dette.

Vi skal selvfølgelig sende deg disse med en gang.

Bortsett fra dette håper vi du blir fornøyd med varen.

 

Mvh

Einar Fredriksen

 

www.baatonline.no

.

.

bmhe

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...