Brynjar Startet 26.Mars.2009 Del på Facebook Startet 26.Mars.2009 Jeg fikk SmartTabs til jul, kjøpt fra baatonline.no på Færvik. I godværet som var skulle jeg begynne å måle og klargjøre til montering så jeg pakket opp settet og fant ut at jeg manglet noen deler. Sendte mail til baatonline om ettermiddagen, fikk svar neste dag og dagen deretter kom delene i posten. At småting mangler i et sånt sett kan jo skje, at leverandøren rydder opp så kjapt fortjener skryt synes jeg Her er svaret jeg fikk på mailen min : Det er ikke annet enn å beklage dette. Vi skal selvfølgelig sende deg disse med en gang. Bortsett fra dette håper vi du blir fornøyd med varen. Mvh Einar Fredriksen www.baatonline.no Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
VO`n Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Valget er jo ikke vanskelig den dagen man trenger noe nytt, man handler jo som regel varer der man får best service... enten om det er bil hos bilforhandleren, mat i matbutikken eller båtdeler i en butikk eller nettbutikk.... Føler at enkelte ikke har forstått det ennå... Men det har iallefall BåtOnline! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Føler at enkelte ikke har forstått det ennå... Men det har iallefall BåtOnline! Og det er jo bra da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.