Jump to content

Vurderer å bytte plotter , kaste ut C80 og sette inn noe annet

Enzo

Recommended Posts

Hvorfor siger du de, 2nd Trikker`n? 3 år gammel plotter stått i hylle i 2,5 år men brukt i 6 måneder og ny GPS antenne og kart færdig innstallert i pidestall på seilbåt og antennekabel trukket opp til pushpit. Hvis du synes dette dyrt kan jeg tilby deg jobb. Kan betale deg 80kr på timen, tror de høres ut som kjempebissnes for deg... :lol::lol::lol:

Jeg synes Raymarine er suveren når en zoomer ut, har også sett flere store plottertester hvor Raymarine som eneste plotter får full score på denne egenskapen. Den siste testen jeg så dette i var i et svensk blad for en måned siden hvor bla Garmin 5012 og E120 var testet.

Jeg skjønner ikke helt dette. Jeg har en E80 og når jeg zoomer ut så tegnes kartet så grovt at en ikke fåt noe godt blide av landkonturene. Kan det være noen innstillinger på plotteren som bestemmer hvor detaljert kartet tegnes i stor målestokk? Forøvrig er jeg veldig godt fornøyd med Raymarine.

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...