Jonoms Startet 27.Mars.2009 Del på Facebook Startet 27.Mars.2009 Har en Suzuki DT 9.9 fra 2006. Dette er to-takteren. Hvordan trimmer jeg den? - Jon Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Regner med du mener å sette den opp fra 9,9 til 15 hk..?? 1: Det er en plomeringsskrue. gir litt mer effekt 2: For å få 15 hk = skifte forgasser til 15 hk og sette åpningen på hele reedventilene til 6mm Sitér dette innlegget Link to post
Jonoms Svart 27.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Det var det jeg mente ja... Jeg er ikke så teknisk av meg at det gjør no'. Har du noen idé om hva en slik operasjon vil koste på et verksted? - Jon Sitér dette innlegget Link to post
Lett match Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Har en Suzuki DT 9.9 fra 2006. Dette er to-takteren. Hvordan trimmer jeg den? - Jon Et tips - ikke si til hele verden at du har tenkt å gjøre dette, du lurer deg unna HK avgiften. Si at du har en venn som har tenkt å gjøre dette............. Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Jomos, nei jeg aner ikke, forgasser er sikkert dyr men du kan jo ringe rundt å høre? resten er jo bare arbeidspenger en time eller to.Trenger ikke være redd for å spørre om dette, er jo helt lovlig å spørre + det går også an å betale inn hk avgiften hvis samvittigheten din sier det..................... Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Trur ny forgassar vil ligge på ein plass mellom 1500-2000kr Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
meldaln Svart 27.Mars.2009 Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Jeg hadde en suzuki 9.9 05 mod, den var ikke trimmet da jeg kjøpte den. Jeg hørte på 2 forhandlere, den ene sa jeg måtte bytte en pakning i forgasseren( ca 500,-) , og den andre sa jeg måtte bytte hele forgasseren til ca 1800,- du bytter en slik forgasser på 5-10 min hvis man har gjort det før, men pakningen vet jeg ikke, for det blei ikke så jeg trimma den motoren Ambefaler deg å ringe noen forhandlere å spørre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.