Jump to content

Inkassosalg på båtutstyr i Tønsberg

Enzo

Recommended Posts

Var akkurat innom de gamle lokalene til Elkjøp , der er det inkassosalg fra en eller annen watski butikk , masse utstyr.

De gir 30% på alt fra veil watskipris , masse wakeboars og vannski + propeller som er satt ytterligere ned , de har også Foma varmepumper til 4500.-

Nå sjekket jeg ikke prisene opp mot f.eks seatronic men det er sikkert mulig å gjøre ett og annet godt kjøp

Jeg har selv vært der og kjøpt diverse utstyr. Tror det er konkursboet etter Solberg båt og motor som selges her.

Er nok mulig å gjøre noen gode kjøp der, men vær obs på en del kunstig høye førpriser.

Så bl.a. et høyglanspolert bruce-kopi på 7,5 kg der. Selges hos SeaSea for ca 1700 kroner, "før"-priset til over kr 5000 hos denne fyren.

Men bevares - her er det mulig å gjøre noen kupp. Alltid gøy å gå på skattejakt i slike utsalg.

Ja - de gamle Elkjøp-lokalene ligger ved nye Zeiner, ikke gamle. (Ved siden av Blå Ring på Træleborg, like ved nye Elkjøp)

Som relativt nyinnflyttet Vestfolding blir jeg stadig forvirret av at alt i Tønsberg er gamle-et-eller-annet.

Gamle Meieriet, gamle Biblioteket, gamle alt mulig. Ikke bare enkelt når man bare har bodd her i 15 år :crazy:

Tja - si det - jeg har nå bodd i området i 50 år, og aldri hørt om "stansefabrikken" - men om du kjører østover på ringveien fra lyskrysset ved kanalen, og tar til venstre i neste lyskryss, så svinger du på en måte rundt butikken der de holder til.

De skulle holde på noen uker ble det sagt - litt avt. av hvor fort de fikk solgt unna. Det er snakk om en båtbutikk fra Oslotraktene som har lagt inn årene. Alt er til 30 prosent av det som er priset. (men det er nå - om en stund vil den nok stige - prosentsatsen :-) Det er mye kvalitet/original varer der, til ditto priser, mens det også er endel varer som er priset for en god stund siden. Jeg gikk nå rundt og tittet - vel vitende om at jeg egentlig hadde det jeg trengte (fikk skatteoppgjør i går ja - det ble minus på ca en autopilot !) Så - jeg endte opp med et dreneringskit til gummibåten - et bergkilesett med hammer og 4 kiler. Samt en komplett temperaturstyrt reguleringsventil for vv-tank. Alt kom på 300,- så da ble det jo litt likevel.

-koh

Redigert av koh (see edit history)
Var akkurat innom de gamle lokalene til Elkjøp , der er det inkassosalg fra en eller annen watski butikk , masse utstyr.

Takk for tipset :cheers:

Det ble en BEP-pakke med hovedstrømbrytere og laderele. Og en slik utstillingssak full av instrumenter. Hyggelige priser på begge deler. Men nå har jeg 2 knot-målere (0-30, 0-50) og dorryen gjør vel bare 7 :crazy:

Ellers tynnes det godt i utvalget.

MVH

Morten

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...