Jump to content

Spørsmål om kobling av slanger til Vetus styreklokke

Verrie

Recommended Posts

Omsider er trekk til flybrigde under arbeid, ei dame som syr denne nå i disse dager.

Håpet er der om at vi i påsken skal ha knallvær, og vil innvie flybrigde innen da i bruk, dersom jeg ikke blir altfor opptatt med andre aktiviteter.

Men så er det slik at jeg skal koble hydraulisk styring, og har kjøpt ei klokke fra Vetus som ser slik ut :

bilder_overfoert_270309_002.jpg

Baksiden ser slik ut :

bilder_overfoert_270309_001.jpg

Men så har jeg gjort en feil under bestilling av slanger (leverandøren har gjort en god jobb, men jeg har gitt feil beskjed). Jeg har blandet koblingene slik at jeg nå har nedenstående koblinger mot hverandre :

bilder_overfoert_270309_003.jpg

Dette utløser følgende spørsmål:

På bilde nr 2, så sees det muttere , er disse til å taes av, og plugge igjen i midten?

Hvis ikke, så er der jo muttere på de åpne koblingene i midten, kan disse taes av, for å skru slangene på her (den koblingen jeg holder i fingrene)?

Hvis ikke, hvor får jeg tak i mutter eller hva jeg skal ha, til å koble slangen til pumpe?

Håper noen kan hjelpe med dette. Der lå ingen tegninger eller lignende for hvordan pumpa er bygd opp, mht til koblingene bak..............

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...