Verrie Startet 27.Mars.2009 Del på Facebook Startet 27.Mars.2009 Omsider er trekk til flybrigde under arbeid, ei dame som syr denne nå i disse dager. Håpet er der om at vi i påsken skal ha knallvær, og vil innvie flybrigde innen da i bruk, dersom jeg ikke blir altfor opptatt med andre aktiviteter. Men så er det slik at jeg skal koble hydraulisk styring, og har kjøpt ei klokke fra Vetus som ser slik ut : Baksiden ser slik ut : Men så har jeg gjort en feil under bestilling av slanger (leverandøren har gjort en god jobb, men jeg har gitt feil beskjed). Jeg har blandet koblingene slik at jeg nå har nedenstående koblinger mot hverandre : Dette utløser følgende spørsmål: På bilde nr 2, så sees det muttere , er disse til å taes av, og plugge igjen i midten? Hvis ikke, så er der jo muttere på de åpne koblingene i midten, kan disse taes av, for å skru slangene på her (den koblingen jeg holder i fingrene)? Hvis ikke, hvor får jeg tak i mutter eller hva jeg skal ha, til å koble slangen til pumpe? Håper noen kan hjelpe med dette. Der lå ingen tegninger eller lignende for hvordan pumpa er bygd opp, mht til koblingene bak.............. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 27.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2009 Løfter denne igjen, håpte noen hadde kunnskaper om denne. Skal helst koble i morgen....... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Mars.2009 Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 Er det denne pumpen du har? Isåfall ser det ut til at det er fittings som er skrudd inn i pumpa, spørsmålet er da om den koblingen du har i handa passer. Tess har det du trenger, hvis den du har ikke passer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.