Ulv I Startet 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2009 Hei, Sidevinduene på båten min nede er av plexi glass, men her har det blitt sølt noe som har gjort at dem ikke er særlig pene lengre. Er det noen måte jeg kan "polere" opp glansen på disse igjen? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bonita I Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Hvis de er av plexiglass tror jeg du sliter litt uten profesjonell hjelp - litt avhengig av hvor skadet de er. Småriper kan muligens fixes med lett polering med feks noe så enkelt som tannkrem - men er striper og skader mer omfattende/dyp er det antagelig kun utskifting som er økonomisk det mest fornuftige. Uansett må du antagelig forberede deg på å ta vinduene ut - men sikkert noen her inne som vet mye mer enn meg om dette ... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Enjoy Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Slapp av, det blir helt strøkent igjen med AUTOSOL og poleringsmaskinen. GOD SOMMER Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.