Kjetil1 Startet 28.Mars.2009 Del på Facebook Startet 28.Mars.2009 Idag var jeg innom en tur i båten med litt digg. Det er ikke mye, men jeg synes det er litt tøft å ha. Selvom kona ikke helt skjønner poenget . I vinter bestilte jeg til de kaldere dager et par fleecepledd, og til de varme dager 5 badehåndklær, når vi er på båtbadetur med ungene på stranda. Selvfølgelig med teksten Hudromarin 6020... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kodvaag Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Selvfølgelig med teksten Hudromarin 6020... Der var du uheldig, ser de har stavet feil og skrevet Hydromarin 6020 på de. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Windy37GM Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Tøft! Hvor bestilte du de? mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kjetil1 Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Der var du uheldig, ser de har stavet feil og skrevet Hydromarin 6020 på de. Fillern og! Hadde en pizza i ovnen som akkuratt var ferdig, så jeg hadde ikke tid til å korrekturlese før jeg postet. Og siden vi ikke kan redigere, får jeg ikke rettet det nå ... Bestilte dem forøvrig herfra http://www.scandinavianlife.no Er det forresten mulig for de med "maktå" å rette min lille glipp??? Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
enter4u Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Hmmm....Lekkert Av personlige ting så varierer jeg med diverse damer ombord. Forandring fryder, sa eksen min, og det har jeg tatt til følge Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Noe alla "Vekke apetitten uten, men spise hjemme" mhp forhold osv?? -Men så er det jo himmla godt å spise ute i ny og ne? :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
enter4u Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Har ikke noe å spise hjemme jeg da :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Når ble dette et matforum? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.