Hans-Petter Startet 28.Mars.2009 Del på Facebook Startet 28.Mars.2009 jeg opplevde noe rart idag.jeg sjekket kjølevannet på ferskvannsiden,det var noe svart guffe blandet med vannet,motoren går helt fint ,den går ikke varm (85 grader på max),jeg hadde en mekanikker ombord for å trykkteste kjølevannet,dette var helt tett,mekanikkeren mente det var avleiringer pga for lite frostvæske. jeg ble oppfordrett til å kjøre en rens på kjølevannet. noen som har vert borti noe lignene ??? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Har ikke vært bortig akkurat det semme men har mye erfaring med disse motorene. Sjenerelt sett er kjølesystemet på disse motorene en svakhet det er meget marginalt dimmensjonert og veldig følsomt for avleiringer. Og kjøre systemrens er nokk fornuftig både på ferskvanssiden og på saltvanssiden. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 28.Mars.2009 Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Har ikke du boden full av luriumstoffer da, hpb? Jeg har tatt denne rensejobben på salt og søtsiden for ett år siden, så bare ring meg du - så skal vi sikert fikse dette Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2009 Har ikke du boden full av luriumstoffer da, hpb? Jeg har tatt denne rensejobben på salt og søtsiden for ett år siden, så bare ring meg du - så skal vi sikert fikse dette Lars O. jeg får leite litt i hyllene på jobben på mandag,regner med at elisabeth har noe på lur. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.