norflyer Startet 29.Mars.2009 Del på Facebook Startet 29.Mars.2009 Er på let etter en plugg som skal på kabelen til ekkoloddet. Delen er en "Airmar 7pin female plugg med nr 05-102-7" Er det noen plass jeg kan få kjøpt denne?? Har lett på airmar sine sider. Men synes søkesidene deres ikke her helt gode å finne ut av.. Pluggen skal stå på en simrad ce32.. tror jeg har fått med all info nå... ser etter litt søk på nettet at pluggen heter "7F-airmar"" Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Hvor får jeg kjøpt plugg til ekkolodd . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 29.Mars.2009 Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 Vet ikke helt hvilken "plugg" du mener, men kan det være en av disse? http://www.echomastermarine.co.uk/transduc...rer/Airmar.html Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 29.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 Nå er det bare pluggen jeg trenger. Ikke kabel eller selve ekkolodd delen. Den er jo støpt ned i skroget fra før. Pluggen er den hundelen som skal inn bak i plotteren/ekkoloddet. Det er en 7 pins plugg som er av Hunn type. Elfa?? Har kansje noe slikt?? Fant ikke websiden deres i dag da jeg lette.. Men får lete litt videre. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Gemeco kan skaffe det meste av Airmar kontakter og overganger. Gemeco Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Hvorfor har moderator forrandret tittelen min?? Skal ikke ha noe plugg til Airmar ekkolodd. Det er Airmar som står som produsent av pluggen.. Hadde moderator lest litt i teksten min så hadde han sett at ekkolodd er av Typen simrad ce32.. Kansje moderator skal lese mer før en forrandrer tittler.... Takk abbor.. Skal ta en titt der inne.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.