EXIT II Startet 29.Mars.2009 Del på Facebook Startet 29.Mars.2009 Hei Flere varianter av comet 26 er utstyrt med pushpit. Synes dette hadde vært genialt pga småunger,sikkerhet etc. Noen som vet om det lar seg gjøre og få tak i dette? eventuellt hvor? Takker for alle innspill Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 29.Mars.2009 Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 (redigert) Jeg vet att dem lager det borte på Årum Fredrikstad i nærheten av Brua ute på en bondegård.Men sikkert noen her som husker hva dem heter.De har forskjellige varianter mulig de kan lage noe som passer til din båt. Mvh Bjørn Redigert 29.Mars.2009 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Dieselboy Svart 29.Mars.2009 Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 God aften :-) Låner tråden litt, så Hasla 26 var på........ Hasla 26, hvordan er skuta di innredet bak cockpit ? Skal selv bygge noe nytt. Leter etter ideer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 29.Mars.2009 Del på Facebook Svart 29.Mars.2009 Hei du tenkte ute da,ja nå ser det ikke ut på grunn av motorbytte. gjort om en del men kan sende bilder senere.Inne så pleier dem og være like?Madammen har det på sin pc.Nå er hun på jobb.Tar dette over im så ikke denne tråden sklir ut mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.