Heaven can wait Startet 30.Mars.2009 Del på Facebook Startet 30.Mars.2009 Nor Star 350 Noen som har erfaring med denne båten. Jeg falt veldig for innredningen i denne båten. Men hvordan er den i sjøen?Forbruk? Noen som har en slik, eller har erfaring med en slik båt? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Vi lurte på å kjøpe en Nidelv 340 tidligere. Det er samme båten - men med mindre badeplatform. Om du går inn på vimenn.no kan du søke opp en test av den der. Det jeg ble fortalt av Kaare som er daglig leder på Nidelv er at båten er ganske rank i sjøen og at den fort skjærer ut om noen flytter seg ombord.Han var ikke veldig begeistret for båten. Jeg tror NorStar leverer automatiske trimflaps som standard - så da bør problemet være løst så lenge de virker. Båten er lettdrevet - og flatbunnet. Ikke forvent de råeste sjøegenskapene - men til familiebåt sier tester at den er meget god. Har lest både norske og danske tester av 350'en som har vært positive. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Bladde i noen eldre utgaver BM, så de hadde test av den. Som det fremkommer der har Nor Star endret noe på formen etter Nidelv hadde den. Virker som en flott båt i sin klasse. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Jeg pratet med NorStar om endringene de har gjort. De har bare endret på badeplatformen. Skroget er visstnok det samme. Enig i at det er en flott båt. Jeg er litt i tvil om jeg liker løsningen med salong med bord foran i båten. Jeg foretrekker en god dobbeltseng her i stedet. Min erfaring er at salong under dekk brukes lite. 350'en kommer også med hard top nå. Vet ikke helt om den var lekrest - men funksjonell er den nok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.