Jump to content

Nor Star 350, erfaringer?

Heaven can wait

Recommended Posts

Vi lurte på å kjøpe en Nidelv 340 tidligere. Det er samme båten - men med mindre badeplatform. Om du går inn på vimenn.no kan du søke opp en test av den der.

Det jeg ble fortalt av Kaare som er daglig leder på Nidelv er at båten er ganske rank i sjøen og at den fort skjærer ut om noen flytter seg ombord.Han var ikke veldig begeistret for båten. Jeg tror NorStar leverer automatiske trimflaps som standard - så da bør problemet være løst så lenge de virker.

Båten er lettdrevet - og flatbunnet. Ikke forvent de råeste sjøegenskapene - men til familiebåt sier tester at den er meget god. Har lest både norske og danske tester av 350'en som har vært positive.

Jeg pratet med NorStar om endringene de har gjort. De har bare endret på badeplatformen. Skroget er visstnok det samme.

Enig i at det er en flott båt. Jeg er litt i tvil om jeg liker løsningen med salong med bord foran i båten. Jeg foretrekker en god dobbeltseng her i stedet. Min erfaring er at salong under dekk brukes lite.

350'en kommer også med hard top nå. Vet ikke helt om den var lekrest - men funksjonell er den nok.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...