Ficher Startet 30.Mars.2009 Del på Facebook Startet 30.Mars.2009 Har en blå stripe som falmer på Saga 27 n. Noen som har prøv ut dette produktet, og hvor lenge varer glansen etter påføring ? Owatrol Polytrol ....... http://www.owatrol.com/no/products/Polytrol.pdf Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51500 Les denne så finner du info om det du lurer på :) JRO Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Jeg brukte polytrol på en matt mørkeblå stripe. Det ble fint. Jeg hadde båten i bare 2 år etterpå, så jeg vet ikke hvor lenge det holdt. Det var veldig lett å påføre. Smørte bare på med pensel til til stripen ble mettet og fikk glans. Jeg brukte mye arbeid med polering og rensing før jeg hørte om polytrol. Med polytrol gikk det raskt, lettvint og ...... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Uffe Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Planlægger også at bruge Polytrol på den røde stribe på min Saga 27. Men meningerne er åbenbart delte Fra tråden: "Vaskemidler - er alle like dårlige? " Bruk nå IKKE POLYTROL på båten deres, det er ikke noe vaskemiddel eller poleringsmiddel. Det er mere som en siste nød påføring for og få en merer glød på glassfiber/plast ol lign. Dedt er vel mere som er olje. Blir bare falmete og stygt etter hvert. Har også svært god erfaring med GRAS sin caravanvask rimelig og bra. Ja og ZALO og Grøpnnsåpe med svært varmt vann. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Polytrolen er helt grei den til sitt bruk. Men ikke søl på hvit gelcoat, det blir brunskjoldete og stygt pga oljens farge. Selv bruker jeg Polytrol mest på plastdeler på bilen, der er den helt suveren! Uten tvil det beste jeg har prøvd til denslags... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ficher Svart 31.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Kommer til og prøve dette ut.Har prøvd ut vasleinolje, som kun holder i noen uker. ( blå stripa blir da som ny) Alt er bedre en hvordan det blå stripa ser ut nå ........... Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Har god erfaring med Polytrol, men husk å tørke den av før den tørker. Du må sannsynligvis smøre flere ganger for å få ønsket resultat. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Polytrol egner seg bra på bøtteplast båter som pioner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.