Sjeldenutpå Startet 30.Mars.2009 Del på Facebook Startet 30.Mars.2009 Åpnet opp i dag for å "sjekke" etter feil siden den stoppet fredag. Heile plate til kablene med noen dioder og eit relè på -har vert vaaaarmt. En diode hang feil vei etter bare ene beinet Var ikkje ombord når det stoppa, men når eg kom ned i båten lukte det diesel, svidd og eksos-men det var iskaldt i båten.... Åpna videre og de to neste pakningene datt i filler. Må nok ha lager i motor og....dersom eg finne ut kva verktøy som passer på de to skruene? Noen ide der til "navn" på bits? Og finnest det delesalg på nett, evt sprengskisse med artikkelnummer noe plass? Håper noen har svar. Ganske dyre nye Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Moyja Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Det er ikke delesalg på nett. Delene er svinedyre. Nå husker jeg ikke navnet på det firmaet som jeg har kjøpt fra (i Trondhjem) men det er jo bare og søke på nettet så finner du det. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Prøv å søke på termomarin de er impotør for eber. mvh Mewa2 Sitér dette innlegget Link to post
Øivind E. Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Ta å ring: Diesel & Elektroservice Alvøen kai, Godvik 55 93 10 70 Disse har lang erfaring med eber og kan nok hjelpe deg. MVH Øivind Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Takker for svar Har sendt en mail til Termomarin nå, så får eg sjå om de evt skaffer deler i første omgang. Og kva det evt koster.... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Smaapala Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Hei Jeg har en komplett D3 med kabler og termostat. Denne holder jeg på å bytte med en D4. Jeg bytter fordi den gamle varmeren laget av og til en rasle lyd. Kom til at viss dette skyltes lager i brennkammer ville det bli for dyrt å skifte. Har har også ekstra gløde plugg og drivstoff pumpe. Varmeren har alltid gått upåklagelig så kanskje du kan bruke noen deler? Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2009 Varmeren har alltid gått upåklagelig så kanskje du kan bruke noen deler? Hilsen Smaapala Sendte deg en IM eg Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.