blueline Svart 2.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 (redigert) Var ute og skrev kontrakt i dag. Tok med tid til å åpne litt luker å ta endel bilder for å planlegge litt ang. monteringav vinsj og varme. Det er forborrede hull for luftvarme. Det er et hav av plass i akterspeilet med den nye hekken. Har kommet til at jeg vil installere vannbåren varme. Pga. tidsmangel kobler jeg ikke systemet sammen med motoren før til høsten. Det blir foreløpig begrenset til å varme varmtvann og 2 radiatorer med vifte. Siden jeg bestilte med ekstra vanntank er det fristende å ha "ubegrenset" tilgang til varmt vann også. Redigert 2.April.2009 av blueline (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Veldig flott båt gratulerer!! Har vurdert en slik selv og kommer kansje til å bestille til neste sommer. Er en ting jeg lurer på og det er hvor er båtens bredeste punkt? Altså det punktet de oppgir til å være 3,60 Kunne også vært interessant å vite hvor bred båtplass den krever i lysåpning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.