Gurba Startet 31.Mars.2009 Del på Facebook Startet 31.Mars.2009 Vi har kjøpt et restlager i fra en butikk. B.l.a 3 esker med international bunnstoff. Cruiser Preminum Selvpolerende og CT Kobberstoff. Er det noen som bruker dette eller har prøvd som vil dele litt erfaringer. ??! Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Jeg brukte det cruiser premium selvpolerende under 21 foteren jeg hadde, den var helt strøken på høsten når jeg tok den opp. Det skal sies at jeg lå i fersk/brakk-vann når jeg lå til kai, men var jo mye på sjøen og fikk ikke noe groe. på høsten vasket jeg med hageslange og en liten børste bare. Nye eier trenger bare å flekke litt for årets sessong. :) Det er min erfaring. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Mouche Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 International Cruiser Premium selvpolerende kom bra ut av en stor test på diverse typer/merker bunnstoff; Et godt produkt hvor du utmerket kan ligge to sesonger i vannet. Fikk minus på høye førstegangs kostnader og årlige kostnader, men det er jo ikke relevant i din situasjon. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gurba Svart 31.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Dette høres jo så bra ut så jeg må ta det sjøl Sitér dette innlegget Link to post
AustAgder8000 Svart 31.Mars.2009 Del på Facebook Svart 31.Mars.2009 Har brukt International i ett par sesonger og det funker bra, ikke selvpolerende dog, men den er sikkert bra den og. Vet også om båtprodusenter som leverer nye båter med International bunnstoff som standard, og det er nok ikke pga prisen :) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 Herregud du ordner deg gale mann, stå på.har du flere bilder snart, det er jo så gøy med deg!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.