ultra1 Startet 1.April.2009 Del på Facebook Startet 1.April.2009 Hei. Har en bekjent som har en 21fots båt med en VP D3 i. Har tidligere hatt elektriske spel, men etter X-antall motorbytte på spelet vil han ha hydraulisk. Noken som veit om en måte å koble en hydraulikk motor til D3? Får visst ikkje tak i ekstra reimhjul. Rart, men..... Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 (redigert) Hei, dersom det er en aksel som stikker ut i senter av svinghjulet, eller annet feste for reimskiva. Gå til Tess, der får du det som trengs, reimskive med en boss som det heter, dette slås innpå akselen og skiva passer i dette, en kon. OBS, det er pumpa som skal tilpasses reimskiva på motoren Redigert 1.April.2009 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 1.April.2009 Del på Facebook Svart 1.April.2009 Har du et bilde så er det lettere å gi fornuftig svar. Kjenner ikke til motoren men når han vet hvilken pumpe han skal bruke bør det sjekkes om motoren tåler sidetrekket av hydr pumpa. Reimskive med taper lock boss er enkle å montere. Har to slike ombord og har ikke bruke kilsporet i de . Det har gått greit med to pumper på hhv 16 og 27cm2 og med 150 kg trykk. (Aksel Ø40mm og skiver rundt Ø 200mm tror jeg) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Slik ser D3 ut i forrkant Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Er reimskiva/demperplata? maskinert (og har "heil ved") like utenfor de 4 ? sekskantskruene så har han styre for en aksling med reimskive for hydr pumpe. Slik har jeg gjort det selv men jeg hadde et styre å gå ut fra. Om det er mulig å dreie styre på demperplate vet jeg ikke noe om. Kanskje finnes det reimskiver med så mye gods at det kan lages styre på en slik uten å gå om en akselende. Koster noen kroner å lage slik aksling om ikke man har dreiebenk tilgjengelig. -Ble visst flere spørsmål enn svar, men glem ikke dette med sidetrekk før han bestemmer seg. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 (redigert) Hei. Har en bekjent som har en 21fots båt med en VP D3 i. Har tidligere hatt elektriske spel, men etter X-antall motorbytte på spelet vil han ha hydraulisk. sikkert ett dumt spørsmål .. men hva menes med elektriske spel ? hva er det ? hvis det er snakk om hydraulisk styring , så trodde jeg disse motorene ble levert med det. KaRsK Redigert 2.April.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 2.April.2009 Del på Facebook Svart 2.April.2009 Spel=spill Spill kan være ankerspill, linespill osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.