isbjorn Startet 1.April.2009 Link til dette innlegget Startet 1.April.2009 Min nye D6-435 er annkommet i dag, den gamle ble sendt til sin nye lykkelige eier på Frøya. Skal bli en fryd å få den montert etter påske, får 60hk og ett par hundre NM mer å "rutte"med! Må bare si at Aleksander hos W.Gulliksen i Ålesund har gitt fantastisk service, de har vært behjelpelig med både salg av min gamle motor(den er enda ikke ett år gammel) og gitt meg ett godt tilbud på en ny, i tillegg slengte han med en databox så jeg kan koble motorinfo inn på plotteren (forbruk pr.nm++). Nå gleder jeg meg til sommeren..... Sitér dette innlegget Link to post
jadal Svart 1.April.2009 Link til dette innlegget Svart 1.April.2009 Har god grunn til en seiersdans da.. Jeg ser på sporingssiden til transportselskapet titt og ofte men det ser ut til at Nordfjell ikke har det travelt ned kysten.. De er vist to dager etter kjema.. Så det drøyer føre jeg får min ja... Ønsker deg solid og problemfri montering.. Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
Tranen2 Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Gulliksen er et hederlig unntak når det gjelder VP, ja! Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
isbjorn Svart 2.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Må bare si meg STORFORNØYD med servicen hos Gulliksen ja! De er snar å svare på alle henvendelser om det er mail eller tlf!!! Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Gulliksen er et hederlig unntak når det gjelder VP, ja! Hva er dette for en kommentar? Det finnes da mnge flinke VP pushere rund i landet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.April.2009 Link til dette innlegget Svart 2.April.2009 Vi har et par slike i kjellern hos oss koblet til IPS drev. Vi er veldig godt fornøyde. 1000 nm dreimoment merkes det selv om det er en klutsj sak i drevet som beskytter drevet mot å knekke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.