Brizo Startet 3.April.2009 Del på Facebook Startet 3.April.2009 Sprekk i teakstaver. Hvordan reparerer man dette, eller blir disse vanligvis byttet? Teaken er skrudd i dekk, mulig at det er sika også. Hvor mye skal det tolereres ved reklamersjon, angående sprekker i teaken? Teakstavene det er snakk om er endeveden på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.April.2009 Del på Facebook Svart 3.April.2009 (redigert) Det teak dekke skal være helt fritt for sprekker. Det er NULL tolleranse for dette. En sprekk vil gi vanninntrenging under dekket og da kan det råtne. Jeg tror ikke Nimbus legger teak dekk som HR - jeg tror de kjøper deler lagt etter maler som de limer/skrur på. Antakelig må hele delen byttes. Redigert 3.April.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 4.April.2009 Del på Facebook Svart 4.April.2009 (redigert) Skulle gjerne sett et bilde som viser strukturen i veden og skadeomfanget. Har hørt fra mine "kilder" at Bittelitens antagelse nok er riktig. Den som da ikke stiller riktige krav og følger opp leverandøren av teaken får det de andre ikke vil ha. Redigert 4.April.2009 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Brizo Svart 4.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2009 (redigert) Tusen takk for svarene, er vel helt sikker på at dette blir fikset på en grei måte. Det er forøvrig solid tykkelse på teaken, ca. 12 mm tykke. Noe skal det være med ny båt. Er det ikke det ene så er det noe annet. Uansett prisklasse. Får forøvrig båten i løpet av April, gleder meg stort. Men henter ikke den før at alt er i 100%. Redigert 4.April.2009 av lang panne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.