Regina III Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 Skrog er "fullt" av små blemmer fra knappenålstørrelse til 3-4 mm i diameter. Sånt smårusk betyr ingenting! Det som kan være lurt er å ta opp båten for uttørking over vinteren. Vanlig tørr vinterluft! Link to post
Elmer Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 Hei. Dog uten noen faglig kunnskap må si meg enig i alle som prøver å avdramatisere dette litt. Jeg hadde plastpest på forrige båt. Dette var riktig nok på en ganske avgrenset område. Brukte dremmel på blærene. Sparklet med epoksisparkel. Pusset slik at det ble brukbart slett, men ikke mer (svært få kikker på båten under vannet). Tok bunnstoff til slutt. En meget enkel affere som så ut til å virke bra. Fikk også greit solgt båten. Opplyste om osmosen, fortalte hva jeg hadde gjort, og ga litt avslag hvis de ville gjøre mer selv. Jeg tror at båter som blir tatt opp på høsten, får såpass med tørketid at litt pest ikke har så mye å si. Link to post
o.b.lix Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 (redigert) Hei Dette firma driver med mobil sandblåsing http://www.cleancon.no/ Drammen Biker 1 driver jammen med egenreklame han også... Hvis ingen andre kan si noe godt om firmaet, så må man si det selv...? Redigert 13.September.2009 av o.b.lix (see edit history) Link to post
Ingar Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 Link til et dokument som sikkert kan være av interesse for mange, se her. Link to post
hegra Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 Midt i blinken Ingar.Lagra like godt linken på min egen pc.Håper jeg slipper denne pesten,men her var jo mye om reprasjon også. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn