mitsu Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 Har sett av og til at noen sender opp nød-bluss /raketter bare på skøy.. Ikke så lett og vurdere bestandig om det er alvor eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 Nei derfor må man heller ikke sende opp slikt uten grunn :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 23.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2007 NØDbluss er ikke leketøy! :nono: :nono: :nono: Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
JoK Svart 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 NØDbluss er ikke leketøy! :nono: :nono: :nono: Helt enig, men jeg gjør ett unntak . På nyttårsaften, presis kl. 2400, har det hendt at jeg har brent av nødbluss eller raketter som er blitt så gamle at jeg ikke stoler på dem lengre... Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 Må være kjipt å komme i havsnød på nyttårsaften... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
OT-flyktning Svart 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 Ja, særlig kl 24:00 og langt inn på land Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 24.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2007 Ja, særlig kl 24:00 og langt inn på land Nå er jeg desverre ikke i den heldige situasjonen at jeg bor i innlandet... Jeg bor rett ved vannet. Og flere med meg gjør det. Driver jeg og fyrer av nødbluss på nyttårsaften og det ligger en båt utpå med problemer, som også fyrer nødbluss, så er nok faren stor for at folk vil overse dette... Men for all del... Du skal få lov til å være så sarkastisk du bare vil... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.