MortenK Startet 4.April.2009 Del på Facebook Startet 4.April.2009 (redigert) Jeg har skaffet meg en Baltic Delta automatisk vest og et vestlys som jeg skal montere. Men hvordan ???? Under har jeg lagt inn bildet av typen vestlys. Jeg har ikke funnet noen monteringsanvsining noe sted, så nå lurer jeg¨på om noen her kan vise meg hvordan jeg gjør det, slik at det blir riktig. Når jeg først har dette vestlyset, vil jeg det skal være korrekt. Noen ??? Redigert 4.April.2009 av MortenK (see edit history) Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
svenerik Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Regner med at det bør festes så høyt på vesten som mulig, og på forsiden. Tommelfingerregel er vel at det ikke skal havne under personen som evt faller i vannet. Hvor kjøpte du lys og vest? Pris? Må få skaffet meg dette til færder'n selv... Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Jeg har festa lampe i fløytestroppen inni vesten. Da henger den ikke i veien + kommer høyt opp når vesten blåses opp. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.