Kotnes Startet 5.April.2009 Del på Facebook Startet 5.April.2009 Sitter og ser på annonser av flybåter på finn og legger merke til at det er veldig få av dem som har ordentlig bilde av flyet. Noen har ikke bilde av flyet i det hele tatt. Veldig irriterende da det er det stedet vi oppholder oss mest. Fruen har kommet i byttemodus(vil ha større båt) og da er flyet veldig viktig for henne. Veldig mange tar også bildene altfor nærme så man ser ikke hvor i båten det er. Flere som legger merke til det samme. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
nimbuster Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 Det er jeg helt enig med deg i. For min del bruker jeg mye av tiden der oppe, enten ved landligge eller underveis. Men, hva var hensikten med tråden egentlig? Å legge inn bilder av FB-båter her, eller være enig-uenig med deg? Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 Dette gjelder for utenlandske båtannonser også. 2 av 3 har ikke bilder fra flyen. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 5.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2009 (redigert) Det er jeg helt enig med deg i. For min del bruker jeg mye av tiden der oppe, enten ved landligge eller underveis. Men, hva var hensikten med tråden egentlig? Å legge inn bilder av FB-båter her, eller være enig-uenig med deg? I og med at vi er over 20000 medlemmer her inne så regner jeg med at en del av dem har båter for salg og muligens leser denne tråden. Kanskje det skjer noe på bildefronten i salgsannonser fremover. Lov å håpe. Betaler ikke for forsiden i VG for å si det samme. Hadde vært flott å høre fra en eller flere som har båt for salg om hvorfor de ikke legger inn bilder av flyet i annonsen. Reiser ikke 40-50 mil eller mer for å se på en båt uten å ha en viss peiling må møbleringa der oppe. Redigert 5.April.2009 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.