sas Startet 5.April.2009 Del på Facebook Startet 5.April.2009 Skal montere nye skroggjennomføringer under vannlinjen. Hva bør jeg bruke som tettemiddel? Noen med erfaring her? Er det noe spesielt jeg bør passe på ved montering? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51016 Slik blir det sikkert ikkje fasitsvar på....hehe Holder meg til sikaflex eg. Meiner du skal bruke sika 291 på slik. ....eller var det 292 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Targa 23.1 Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 som rørlegger, har jeg gått over fra vanlig silicone, til Tec-7.Det er helt utrolig hvor sterk Tec-7 er.Når det gjelder sica, har jeg ikke nok erfaring med det produktet til å uttale meg.Tec-7 er ihvertfall supert til å lime/tette/fuge. Lykke til med valget. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 Bruker du f.eks Sikaflex 291, 292 eller 11FG vet du at det blir bra og holder en halv evighet. Dette fordi folk har brukt sikaflex en dullion ganger før under vannlinjen med glimrende resultat. Tech7 funker antagelig akkurat like bra, men du får i alle fall ikke meg til å anbefale det. Tech7 har imidlertid en del andre glimrende egenskaper. Det inneholder ikke isocyanater eller tilsvarende fy fy. Det gulner ikke på samme måte. Det er mye mindre grisete å jobbe med. Det har en noe høyere hardhet. Har brukt det forrige uke inni båten og på mange områder synes jeg det er bedre enn sikaflex, men foreløpig er jeg såpass konservativ at jeg under vannlinjen holder meg til det jeg vet funker. Skjønner godt at rørleggere velger dette. Det har silikonens gode egenskaper, men ikke de dårlige egenskapene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.