monica Startet 5.April.2009 Del på Facebook Startet 5.April.2009 Jeg har bestillt meg en med Northstar Explorer 650 med SmartCraft interface kabel, er det noen som har erfaring med dette utstyret? Utstyret skal kobles sammen med en MerCruiser CMD 1,7. Fungerer dette optimalt? Sitér dette innlegget Link to post
ing Svart 5.April.2009 Del på Facebook Svart 5.April.2009 har samme plotteren inkl. can bus interface kabel tilkoblet en QSD 2.8 210 hk og dette fungerer prikkfritt. det var ledig utgang på can splitteren i styreposisjon slik at det var enkelt å koble, men i tillegg til interface kabel trenger du en Y- splitter Smartcraft interface + Y- cable Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Helge Svart 6.April.2009 Del på Facebook Svart 6.April.2009 Jeg har bestillt meg en med Northstar Explorer 650 med SmartCraft interface kabel, er det noen som har erfaring med dette utstyret? Gratulerer med ny plotter. 650 og 657 er vel samme plotteren med eneste forskjell at 650 har lavere skjermoppløsning om jeg ikke husker feil. Hva skal du betale for plotteren? Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
monica Svart 6.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2009 Gratulerer med ny plotter. 650 og 657 er vel samme plotteren med eneste forskjell at 650 har lavere skjermoppløsning om jeg ikke husker feil. Hva skal du betale for plotteren? Ja, mener det er samme plotter, bortsett fra at 657 har bedre oppløsning. Jeg kjøpte min hos båtforhandleren sammen med båten, en Askeladden C6. Har ikke prøvd utstyret enda, for båten er enda ikke levert. Mener plotteren skulle koste ca 8500, kartet 2100 og monteringen 2500. Bestillte og med SmartCraft interface kabel til ca 2000, men nå viser det seg nå at min MerCruiser CMD 1,7. ikke er kompatibel. Er det overhodet mulig å få funksjonen som SmartCraft interface kabelen ville gitt ved bruk av denne motoren? Fikk beskjed hos forhandleren at motoren min var SmarCraft-kompatibel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.