Jump to content

Northstar Explorer 650

monica

Recommended Posts

Jeg har bestillt meg en med Northstar Explorer 650 med SmartCraft interface kabel, er det noen som har erfaring med dette utstyret?

Gratulerer med ny plotter. 650 og 657 er vel samme plotteren med eneste forskjell at 650 har lavere skjermoppløsning om jeg ikke husker feil. Hva skal du betale for plotteren?

Gratulerer med ny plotter. 650 og 657 er vel samme plotteren med eneste forskjell at 650 har lavere skjermoppløsning om jeg ikke husker feil. Hva skal du betale for plotteren?

Ja, mener det er samme plotter, bortsett fra at 657 har bedre oppløsning. Jeg kjøpte min hos båtforhandleren sammen med båten, en Askeladden C6. Har ikke prøvd utstyret enda, for båten er enda ikke levert. Mener plotteren skulle koste ca 8500, kartet 2100 og monteringen 2500. Bestillte og med SmartCraft interface kabel til ca 2000, men nå viser det seg nå at min MerCruiser CMD 1,7. ikke er kompatibel.

Er det overhodet mulig å få funksjonen som SmartCraft interface kabelen ville gitt ved bruk av denne motoren? Fikk beskjed hos forhandleren at motoren min var SmarCraft-kompatibel.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...