Christina 3 Startet 5.April.2009 Link til dette innlegget Startet 5.April.2009 Hei Ja nå har jeg fått posen med drivstoffdeler og montert det meste. Men støtte selvfølgelig på et problen når den "digital modulatoren" som følger med skulle kobles. Har koblet på kontakten på regulatoren slik fargekodene viser på medfølgende tilkoblingstegning. Her stemmer farger. Men vis man ser på skjemaet som fulgte med Eberen stemmer ikke fargene på pinne 4 og 5. Har heller ikke sensoren på skjemaet da denne er innebygd i den digitale modulatoren. Er det noen som kan fortelle meg eksakt hvordan det skal kobles ?? Ble litt forvirret Dårlig bilder men håper dere klarer å se noe...... Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Er det ingen som har eller har montert en slik ? Som kunne fortalt meg hvilke ledninger som skal kobles til den digitale modulatoren ? Det som er klart er: Rød ledning fra brenner til pinne 1. Gul -----------------#--------------2. Grå/rød ---------#----------------4. Så det er pinne 3 og 5 jeg ikke vet hvor skal ? Koblet de slik på skjemaet ( pinne 3 og 5 koblet sammen til brun/hvit ledning fra brenner) men da fungerte ikke temp opp og ned. (Kan tenke meg at det er pga at det på det skjemaet er en ekstern temp sensor....) Noen som kan hjelpe meg med dette ? Får ringe imorgen vis det ikke er noen som kan dette..... (men skulle prøvd idag selvfølgelig ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.