sumo Startet 23.Mai.2004 Del på Facebook Startet 23.Mai.2004 Pga, motorskifte, flyter båten nå vesentlig lettere bak, og vannlinja er nesten 20 cm lavere. Hvordan skal jeg få fjernet bunnstoffet her på skånsomst mulig måte for gelcoaten. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Bunnstoffjerner (f.eks Hempel sin) skal vel ikke skade gelcoat etter det jeg forstår. Men det tar heller ikke to-komponent primer (som helst bør ligge under bunnstoffet). Ellers har jeg ikke forslag. Annet enn at du kan vannslipe bort primeren til slutt med veldig fint papir og så rubbe opp og polere gelcoaten. Dette er MYE arbeid, så det kan hende skraping og lakking er lettere å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 Her i denne kategorien vil du finne noen tråder om fjerning av bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.