SkipsrederGranli Startet 6.April.2009 Link til dette innlegget Startet 6.April.2009 Heisann På rattet mitt skal det være en liten halvmånesak av metall som man legger i som en slags kile slik at styrekonsollen svinger når man vrir på rattet.. Håper noen skjønner hva jeg mener.... Denne lille dingsen har jeg selvfølgelig mistet i løpet av vinteren da jeg har demontert alt i båten min... Er det noen der ute som kanskje har en sånn liggende som de kan hive i en konvelutt å sende til meg for noen kroner?? :) evt noen som vet hvor man får tak i en sånn?? Styrekonsollen står i en Windy 22, men vet ikke åssen merke den er... Håper noen kan hjelpe meg med dette... :) På forhånd takk!! :) Sitér dette innlegget Link to post
dixie 27 Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Sporkile? Ta mål av sporet å stikk innom en jernvareforetning. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Jernvare? I alle fall ikke Jernia, eller lignende.... Har bare "husmorverktøy":-)) Maskinforretning. Sporkiler er vanlig handelsvare der, og standard mål.... Sitér dette innlegget Link to post
SkipsrederGranli Svart 7.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Sporkile er navnet ja :) så det er vanlig handelsvare ja.. Da skal jeg prøve å ta ett mål av sporet på rattet og så stikke innom lokale maskin/verktøy forretning. Takk for hjelpa! :) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Sporkile...? Alle disse nymotens orda... det heter en woodruff-kile eller på engelsk woodroff-key Mulig jeg begynner å bli gammel Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.