Larvik Startet 6.April.2009 Del på Facebook Startet 6.April.2009 Hei, Jeg har fått ny båthavn i Larvik, og jeg vet at det har vært tyveri her tidligere. Jeg har tenkt til å investere i god sikring av mine ting. Vurderer å låse moderskipet fast til brygge med låsewire eller kjetting. Gummibåten som henger i daviter vil jeg også låse fast i moderskipet med låsewire. Tenkte også å sette på motorlås på påhenger. Er det noen som har noen tips til hva man event kan gjøre annerledes, og hvilke hengerlåser anbefaler dere? Inne i båten har jeg alarm. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 6.April.2009 Del på Facebook Svart 6.April.2009 Låser er og blir desverre bare for ærlige folk! Men lys-alarm- bevoktning er ting som virker. Dog vel og merke seg at i forbindelse med forsikring/oppgjør skal man bruke dertil godkjente låseremedier Pass på!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.