Jump to content

12 hull i akterspeilet!

Nidelv 28 Søgne

Recommended Posts

Ok, synes davitere er fint jeg, har hatt davitere på mindre bå, og, praktisk med jolle. til og med til å oppbevare kulefendere i:-))

Men vannsliping:Du kan slipe tørt først, med grovt papir. 80 korning.

Deretter med finere og finere, og med vått papir og underlag. Helt til 12 - 1500 korning korning. Til slutt, rubbing og polering.

Hensikten med våt / vannsliping er at du får en finere overflate, og pussestøvet ikke fester seg på papiret.

Mer effektiv sliping og bedre resultat.

Lykke til, ( hvis du ikke monterer davitene igjen:-)))

Det beste er å skråskjære hullene (forsenke) på begge sider og legge i polyester og glassfiber, evt bruke glassfiberforsterket polyestersparkel. og sparkle pent over med gelcoatsparkel.

En veldig rask metode er å sette inn syrefaste vognbolter (vognbolter= bolter med buet hode) innsmurt med sika eller tech 7. Jeg gjorde dette midlertidig der jeg hadde fjernet en gammel badetrapp. Dette er nå gått over til å bli permanent!

Montering av badetrapp

Redigert av La Digue (see edit history)

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...