Jump to content

Yanmar dieselpumpe hvordan demontere?

Hanto

Recommended Posts

Jeg var nede i båten i dag for å ta ut dieselpumpen på min 2qm20. etter å ha løsnet de fire skruene samt slange og rør, så løsnet den etter et par forsiktige kakk med hammeren. Men den kom bare ut ca 3 cm og ikke lenger. ???? Er det noen som har gjordt denne jobben og kan forklare hvordan? Walter?? :eek: Hilsen Hanto.

.......Men den kom bare ut ca 3 cm og ikke lenger. ???? Er det noen som har gjordt denne jobben og kan forklare hvordan? Walter?? :eek: Hilsen Hanto.

Å, nei du! Dette anser jeg for å være en ekspertjobb -  ville ikke rørt udyret, jeg . Er det noe jeg har respekt for, så er det nettopp høytrykkspumpen!   :eek:  :smiley:  :eek:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Paa min yanmar 1gm10 saa skal paadraget staa i en viss posisjon. Ifoelge Lasa saa er det helt OK aa ta den ut selv, du maa bare vite hvordan... Var visst bare aa proeve seg forsiktig frem. Har kikka i verkstedshaandboka (som er umulig aa faa tak i), og pumpa er en selvstendig enhet som kun har denne koblingen til paadraget.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...