Hanto Startet 23.Mai.2004 Del på Facebook Startet 23.Mai.2004 Jeg var nede i båten i dag for å ta ut dieselpumpen på min 2qm20. etter å ha løsnet de fire skruene samt slange og rør, så løsnet den etter et par forsiktige kakk med hammeren. Men den kom bare ut ca 3 cm og ikke lenger. ???? Er det noen som har gjordt denne jobben og kan forklare hvordan? Walter?? Hilsen Hanto. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 .......Men den kom bare ut ca 3 cm og ikke lenger. ???? Er det noen som har gjordt denne jobben og kan forklare hvordan? Walter?? Hilsen Hanto. Å, nei du! Dette anser jeg for å være en ekspertjobb - ville ikke rørt udyret, jeg . Er det noe jeg har respekt for, så er det nettopp høytrykkspumpen! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
hschrde Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Paa min yanmar 1gm10 saa skal paadraget staa i en viss posisjon. Ifoelge Lasa saa er det helt OK aa ta den ut selv, du maa bare vite hvordan... Var visst bare aa proeve seg forsiktig frem. Har kikka i verkstedshaandboka (som er umulig aa faa tak i), og pumpa er en selvstendig enhet som kun har denne koblingen til paadraget. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 Hei! Jeg vet ikke hvordan den pumpen tas ut, men jeg det finnes et par spesialforum som omfatter Yanmar. Har selv funnet mye nyttig hjelp, og stilt spørsmål her. Får ofte svar. http://forums.torresen.com/sailing/ http://www.yanmarhelp.com/msgboard.mv Lykke til, Mvh Anabelle med en 2QM-15 Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
MortenK Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 På min 1GM10 åpner man oljepåfyllingslokket og hekter av derfra. Man ser mekanismen derfra. Mulig du kan gjøre det samme på din motor? Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.