Jump to content

Tømme drivstoffsystemet på Sabb 2H for vann


nord119

Recommended Posts

Hei,

Du må spyle gjennom og lufte heile systemet.

 

1. Først må tanken rensast.

 

2. Så skrur du av dieselrøret til fødepumpa og lar det renne ren diesel gjennom røret slik att det er reint.

 

3. Skrupå røret frå tanken til fødepumpa igjen, så skrur du av røret (på fødepumpa) som går til filteret. Bruk "nikke hendelen" påfødepumpa slikk att den reine dieselen kommer inn i heile fødepumpa.

 

4. Så skrur du på røret (på fødepumpa) som går til filter. Så løsner du samme røret opp med filteret. Bruk nikkepumpa til å fylle det røret med rein diesel. Men ikkje skru det på enda. (Om det renn frå røret kan du stenge kranen på tanken ei stund)

 

5. Skru opp filteret (berre ein skrue) og tømm beholderen, skift filter innsats med gummipakning. Rens beholdaren. Skru ihop filteret. No kan du skru på røret som blei tatt av i punkt 4. (røret som går frå fødepumpe til filter).

 

6. (no kan du opne kranen på tanken) Løsne på røret som går til hovudpumpa frå filteret, løsne på røret ned med pumpa. La det renne til det kjem rein diesel. Så skrur du det fast.

 

7. No er alt reingjort heilt til hovudpumpa. Så no kan du løyse røret på dysene. Det røret som kommer frå hovud pumpa. (men ikkje rør dyserøra sine fester nede på hovudpumpa) Tørn motoren med full regulator slik att det kommer ein liten dieselsprut ut av røra. Det må komme rein diesel ut.

 

8. Når det kommer rein diesel ut trykk røra på dysa, så setter du røra fast igjen på dysa. Men ikkje tørn motoren no!

Løsne på dei skruene på dysa som retur røret er festa til. Løste ned på filteret og. (Det kann renne opp diesel frå filteret no, så da kan du stenge tank kranen slikk att du midlertidigt ikkje renn derfrå.) Tørn motoren nokre gonger med full regulator.

 

9. Skru alt ihop og tilslutt lufte på toppen av filteret og ved hovudpumpe røret. Alle forskruninger må vere godt igjenskrudd slik att dei er tette.

 

Om det ikkje kjem diesel til dysa, så kan det hende att det må gjerast noko med hovudpumpa. Det kan ikkje eg hjelpe deg med. Men det er mange andre som veit det.

 

Dette med lufting av retur rør kan nok gjerast på mange måtar.

Følg instruksjonsboka den veit alt!

Norsk motorhistorie --> Still going strong :smiley:

Link to post

Veeldig enkelt. Kjøp en ballongpumpe på bioltema til 39kr. Passer på 8mm slange. :yesnod:

Klipp hvor du vil og monter inn. Bare sjekk pil for flow-retning. Knallkjekt å ha til luftejobber osv senere også.

Eg har montert slik på vakumsiden hos meg, dvs mellom tank og racor-filter. Racor ligger høyt i motorrommet for lettere betjening, og det skal monteres på sugesiden pga separatorfunksjonen. Med ballongpumpe får eg enkelt fylt opp filteret igjenn etter filterskift. :cheers:

 

Lykke til !

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
  • 2 måneder senere...

Da har jeg endelig fått motoren til å gå, etter mye skolearbeid og eksamener + latskap fra min side.

 

Nå er det på tide med oljeskift, og siden dette er første gang jeg skifter olje på denne motoren, hva type olje bør jeg bruke?

Det står i instruksjonsmanualen at det anbefales olje med en-grads viskositet, og ikke multigradolje. Ser at den tidligere eieren har brukt SAE 10W-40, går det fint å bruke denne, eller bør jeg ha SAE10 eller SAE20, som det står i boken? :smiley:

Redigert av Nordfonn (see edit history)
Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...