Vidarfre Startet 8.April.2009 Del på Facebook Startet 8.April.2009 Har nettopp kjøpt båt med Iveco 330hk og stusser på hvor anodene til ferskvannsystemet er..er de på saltvannspumpa eller i veksleren? føler det er nødvendig å skifte disse da jeg ikke vet hvilken tilstand de er i. Er det noen meninger om disse motorene, positivt eller negativt? Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
nimbuster Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 Det beste ville vel vært å kontakte Sabb Motor/Frydenbø i Bergen... Men, du sier "anoder i ferskvannssystemet..." så vidt jeg vet finns det ikke noe anoder i det systemet. På saltvannssiden derimot... Normalt holder de i flere år, men det kan være påkrevet å skifte dem/kontrollere dem. Jeg kan ikke si deg hvor de sitter, men dersom du ser på veksleren, vil du kunne ane hvor de sitter. Vanligvis er de skurudd inn i veksleren...1-2 stk. Mrk: Jeg kan ta feil... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.