ifo Startet 9.April.2009 Del på Facebook Startet 9.April.2009 Har noen i forumet erfaring med skifte styrekabel på denne båttypen? Kan defekt styrekabel demonteres for reparasjon, eller må det gjøres med montert kabel? Er det noe en kan gjøre selv, eller må båten på verksted? Skal ta kontakt med Askvik etter påske for å finne ut hva som ble levert på båten som standard, produsert oktober 1998, slik at jeg kan få kjøpt nødvendig utstyr. Er litt vanskelig å finne tilbake til arkivene for tidliggere leverte båter på internett, håper de ikke gikk med i dragsuget ved konkursen. Har ikke funnet noen tekniske spesifikasjoner for styresystemet på Askeladden 475 fighter på nettet, noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 9.April.2009 Del på Facebook Svart 9.April.2009 (redigert) hei. bytta nettopp ein slik kabel på ein 2000modell 475 fighter. motoren må av for og få av kabelen. og dei selger samme kabel på wave for 900kr. Redigert 9.April.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
ifo Svart 9.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2009 Takk for kjapp respons. Motoren er en 60 hk Mercury, så jeg får finne en måte å løfte den av på. Har du noe mer type på kabelen, jeg har ingen info å lene meg på, og de to båene tror jeg er ganske like? Kan jeg bare demontere kabelen, og ta den med i butikken for å få en ny? Takker igjen Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 9.April.2009 Del på Facebook Svart 9.April.2009 hei. ja de er bare og skru av kabelen og ta den med i butikken. de gjore i vertfall eg. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
ikkebåtnå Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Eller så står kanskje lengden på kabelen ca 20 - 40 cm inn på plasten i bakre ende av kabelen. Sitér dette innlegget Link to post
aforus@start.no Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 (redigert) Hei Et lite tilleggsspørsmål til den som vet Hvor kobler man fra motoren når man skal løfte av 60 hk Merury . Må hele festebraketten og motoren av? Håper på svar Redigert 13.April.2009 av aforus@start.no (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.