Sydvesten Startet 9.April.2009 Del på Facebook Startet 9.April.2009 (redigert) Helgen 22-25 april er det åpning av Class-1 World Powerboat 2009 i Doha bay.... 96,45 nm totalt.... Class-1 Vi Norske her i Qatar benker oss med norsk flagg mellom F1 og Y1 på kartet Det er kun et norsk team med og det Ugland Offshoreracing med sin båt, Welmax 90 Redigert 9.April.2009 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sydvesten Svart 23.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2009 I morgen er det "avspark" for 2009 sesongen her i Doha, hadde en liten prat med Jotun teamet i dag på Sheraton hotel... Skal se om det blir noen bilder fra "pole position" i morgen ettermiddag.. Selve racet er lørdag ettermiddag Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sydvesten Svart 25.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2009 Legger opp noen bilder fra gårsdagens "Pole Position"... Været var upåklagelig med rundt 36-38 grader og sol fra skyfri himmel.... Dette er det eneste hel norske teamet, og "hele" Ugland familien er tilstede og hjelper til. De gjorde det sånn tålelig bra og ble nummer 5 i polen, men 4 sekunder på runden etter vinneren holder ikke i dagens race... som er 20 runder... De som husker Spirit of Norway, Nå Spirit og Spain, Gjelstens gamle båt. Så er den fortsatt med, men er ikke norsk team selv om fargene fortsatt er så som norsk. Disse karene slet litt med farten i går, de ble nummer 6, men manglet 9 sekunder på runde opp til vinneren som er Qatar 95 teamet... som er delvis norsk siden det er Gjelstens gamle team som følger dette.. I fint driv Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Janda Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 Maritimo har norsk pilot, Pål Virik Nilsen fra Sandefjord. Som tidligere har kjørt for Spirit Of Norway. Han kjører nå for et Ausstrals team som holder det gående både down under og på vår side. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 25.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2009 Det ble en kort seanse for Team Ugland i Welmax 90, båten holdt i akkurat en og halv runde av totalt kjørte rundt 20 runder. Vinner ble nummer 3 Fazza fra emiratene fulgt av Qatar 96... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
sap_2000 Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 (redigert) Apropos. Noen som vet hvordan teamene frakter båter og utstyr mellom løpene. Har sett de blir kjørt med egne trekkvogner på spesiallagde hengere når de er her i landet, men de kan vel ikke bli kjørt med bil f.eks til Dubai fra Europa?? Lurer på det samme med WRC rally... Så mange biler, store teamleire og utstyr som flyttes mellom kontinenter på under to uker. Bilene må jo ofte også repareres endel også på den tiden, så kan jo nesten begynne og lure på om de blir sendt med transportfly... Uansett må det være litt av en logistikkabal å få til å gå opp Redigert 25.April.2009 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sydvesten Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 Det er de samme bilene som er her som en også finner igjen i blant annet Norge.... Selv nr. 10 Spirt of Spain har den samme bilen som Gjelsten hadde, både biler og hengere er norsk registrerte. Det samme gjelder selvsagt for Team Ugland... Disse trailere blir nok fraktet sjøveien rundt omkring i verden vil jeg tro... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sydvesten Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 (redigert) . Redigert 26.April.2009 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.