Brutus Svart 4.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2004 Og her har vi min mann i en lite heldig situasjon. Og han som alltid virket så forsiktig. Lurer på om det var utstyrsfeil eller overbelasting ? Gerhard OT:Litt av et sammentreff, det kan ikke være mange som heter Gerhard, og samtidig har en mann som heter Gerhard.... Prisen varierer fra 0-250.- hvis man bruker havnevesenets kran. Bestille kranbil = kr.1000.- (10km t/r). Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 4.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2004 ...som heter Gerhard, og samtidig har en mann som heter Gerhard.... :flag:He He. Ja ja. Det skrevne er skummelt. Det kan tydes så bokstavlig. Men enkelte ting vil jeg vil jeg ikke ha stående uimotsagt: Jeg snakker altså om min fagmann , ikke ektemann. Man skal ikke ta noe for gitt i disse dager. Men hvordan kom du til at "min" mann heter Gerhard ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 4.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2004 Jeg kom fram til det slik: Gerhard : Og her har vi min mann i en lite heldig situasjon. Og han som alltid virket så forsiktig. Lurer på om det var utstyrsfeil eller overbelasting ? Gerhard -------------------------------------------------------------------------------- Det starter med Gerhard: Og her har vi min mann....osv. Dette er i tillegg underskrevet Gerhard, det så bare litt rart ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.