Mr Clark Startet 10.April.2009 Del på Facebook Startet 10.April.2009 Jeg prøver å få tak i nye klistremerker til skroget på min KMV 1600. De jeg har er rimelig slitt og falmet, rød og svart, og går langs med 2/3 deler av øvre del av skroget. Båten er fra 1984. Noen som vet om slike er å få tak i lenger? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 10.April.2009 Del på Facebook Svart 10.April.2009 Det billigste og enkleste du kan gjøre, som blir like bra er og gå til en bildekoratør, han kan lage og kjøre ut det du vil i riktig farger osv. ikke blir det så aller værst i pris heller tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Mr Clark Svart 10.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2009 Ikke dumt! Skal sjekke opp den muligheten. Sitér dette innlegget Link to post
stig332211 Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Sjekket du opp den muligheten? Hvor mye kostet det i så fall? Er nemlig interessert i å skaffe nye klistremerker til withen min. Mvh Stig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.