monica Startet 11.April.2009 Del på Facebook Startet 11.April.2009 (redigert) Jeg har kjøpt meg en Askeladden C6 med 1.7 liter diesel på 116 hk som skal leveres i slutten av april. Bestillte med en Northstar Explorer 650 kartplotter med SmartCraft interface kabel. Har i ettertid fått høre at MerCruiser CMD 1,7 ikke har tilkobling for SmartCraft interface kabel. Når jeg bestillte kartplotteren hos båtforhandleren, fikk jeg beskjed at denne og motoren ville la seg koble sammen slik at motordataene kunne avleses, men at det kunne være litt problematisk å få det optimalt. Er det noen som vet om det overhodet lar seg gjøre å koble sammen denne motoren og plotteren? Redigert 11.April.2009 av monica (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Jeg har en MerCruiser CMD 4,2 320 hk 2008 mod. De som skal ha greie på det påstår det av at det ikke går ann med min, men jeg håper at en eller annen greier og finne en løsning Sitér dette innlegget Link to post
ikkebåtnå Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Mercruiser 1,7 har IKKE motorcomputer, og dermed heller ikke noe motordata og lese ut. Dette er en tradisjonell mekanisk dieselmotor. Nyere Cummins/Mercruiser 2,0 - 2,8 og 4,2 har SmartCraft og følgende kan kompatible plottere kobles til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.